onsdag 27. april 2011

Fotofortelling

I motsetning til alle mine medstudenter (slik virker det i hvertfall!), er jeg ingen ivrig fortograf. Om jeg husker å ta kameraet med på tur, er batteriene så og si alltid på hell. Eller minnet er fult. Uansett er jeg treg. Før jeg har fått kameraet opp av lomma, er ørna fløyet, hunden løpt, regnbua borte...og så bortetter. Men jeg bor jo i  Lofoten, som serverer naturmotiver hvor jeg vender blikket, og i store deler av året er det båndtvang, så jeg kan rekke å fange opp vår kjære terrier med kameralinsa.

Alle bildene er tatt her på Vestvågøya. To bilder fra Hauklandsstranda er tatt av Tarjei Torp. Disse bildene, og bildene hvor svenske hunder er med, gjengis med tillatelse fra henholdsvis fotograf og hundeeier.
Noen bilder er flikket litt på i Photo Filtre. Om det nå hjalp...Musikken har jeg lastet ned fra jamendo.com. Nettstedet tilbyr gratis nedlasting og ikke-kommersiell bruk av musikken. Jeg har brukt Penta av Sky & Clouds. Her er Hund i Lofoten :
















1 kommentar:

  1. Stas å få være med på tur i Lofoten.
    Gjennomarbeidet og god bildefortelling. Musikken passer fint. Mange lekre bilder. Kanskje du nå kommer til å ta flere (enn før)?

    SvarSlett