tirsdag 26. april 2011

Hjelp!

Kjære medstudenter, 2. påskedag gikk for meg med til å lage bildefortelling. Den ble ferdig, med musikk og det hele, men nå klarer jeg ikke å laste den opp i bloggen min. Det vil si - den lastes opp, men når den skal behandles til slutt får jeg beskjed om at "websiden kunne ikke behandle videoen" eller noe sånt.

Er det noen som har opplevd lignende og som har tips til hva jeg kan gjøre???

All hjelp mottas med stor takk!
Noe var enklere i gamle dager,
 her representert ved Tower of London

4 kommentarer:

  1. Jeg tror det var den meldingen jeg også fikk - det var i hvert fall en som lignet.

    Men så, plutselig, på fjerde forsøk kunne den visst behandles likevel. Det er nesten som magi...Sesam, sesam, last deg opp!

    SvarSlett
  2. Takk - da er det bare å fortsette å prøve! Har sikkert prøvd seks ganger, så jeg var redd jeg kan ha lagret den i feil format eller noe slikt. Det går fint å se fortellingen på pcen i hvertfall.

    SvarSlett
  3. Ser av kommentaren at Magnhild har opplevd det samme, men fikk "audiens" likevel. Sjekk at du har lagret filmen som film i wmv-format og at det er den du laster opp (ikke prosjektfila i wp3-format - som bare programmet Photo Story forstår seg på).

    SvarSlett
  4. Media player gjorde susen...

    SvarSlett